tiistai 1. heinäkuuta 2014

Adventurous Wales

Viime perjantaina lähdin illasta kohti Swanseata, joka siis sijaitsee täältä katsottuna etelä rannikolla Walesissa. Saavuin vasta joskus ennen yhtä aamuyöllä swansean asemalle kun oli yhteyksien kanssa ongelmia kun juna oli rikki ja pitikin vaihtaa yllättäen Cardiffissa.


Cardiffissa oli perjantaiyönä aikas paljon juhlakansaa...:D
Kaksi kaveria Sevenoaksista tuli kuitenkin bussilla ja kerkesivät mua odotellessa löytään kätevästi juna-asemalle. Siitä lähdettiin käveleen sitten suuntaan X. Oli meillä (okei ei mulla) jonkunlainen käsitys kartasta että minnepäin mennä ja löydettiinkin oikeen hyvä paikka, telttailtiin siis jossain metsässä Swanseassa. Matkaan taittu varmaan helposti pari tuntia pimeessä mutta löydettiin oikein hyvä paikka meidän teltalle.





Lauantaina matka jatkukin kohti virallista päätepysäkkiä eli leirintäaluetta jonne Swansealta mentiin bussilla. Perillä oltiinkin vasta joskus illemmalla ja pystytettiin teltta ja mentiin suoraan istuskeleen meren rannalle loppu illaksi myöhään yölle asti. Yksi upeimmista auringonlaskuista mitä oon koskaan nähnyt tuli todistettua, ja parhaimmat maisemat nauttia hyvästä viinistä ja seurasta.



meidän teltta oli ehkä pienin koko alueella :D



matkaseurue :)

<3




Sunnuntaina käytiin aamupalalla alueen kahvilassa, syömässä ihanan herkulliset kakut sillä välin kun kolmas meistä jatko uniaan. Siitä sitten lähdettiin päivällä takaisin kohti Swanseata kun saatiin teltta ja kamat kasaan. Pojat lähti pari tuntia aikasemmin ja mä kulutin aikaa kahvilassa sillävälin. Junamatka alkoi lupaavasti, mulla piti olla kolme vaihtoa ja toiseen paikkaan Shrewsburyyn päästessäni huomasin että seuraava matka Creween on korvattu bussiyhteydellä. Ajattelin että selvä juttu, mulla on siellä pitkä vaihtoi kuitenkin mutta päätin kysyä varoksi että moneltakohan olen perillä siellä, ja selvisi että vasta puoleltaöin joka siis olisi 20 minuuttia sen jälkeen kun mun juna (ja illan viimeinen juna) Liverpooliin olisi lähtenyt. Siinä sitten kerkesi pieni paniikki jo alkaa kun tämä työntekijä totesi että eipä sille mitään mahda Crewestä lähtee seuraava juna 5.40 aamulla Liverpooliin. Onneksi paikalle sattu toinenkin henkilö jonka kohde oli Liverpool ja lopulta löydettiin kolmaskin henkilö, niin että ne järjestuvät meille sitten taksin Creween ja kerettiin meidän junaan hyvissä ajoin. Kerkesin jo ajatella että jos joudun viettään yöni ulkona asemalla niin tää viikonloppu ei todellakaan voi muuttua seikkailullisemmaksi, olisihan mulla tietty ollut teltta mukana missä nukkua. :D

Tää viikonloppu oli (taas) yksi parhaimmista viikonlopuista koko mun vuoden ajalta. Meillä oli ihan huippu hauskaa ja tälläset seikkailut on sellasia mitä ei koskaan voi unohtaa.


"Life isn't a matter of milestones, but of moments"
thank u<3


-Sanna


2 kommenttia:

  1. Oi vitsit, kuullostaa ihan mahtavalta! Määki haluan vielä ehtiä tuolla Swansean alueella piipahtaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä ei loppujenlopuks tullut hirveen paljo nähtyä mutta ihan kivalta kaupungilta ja alueelta vaikutti. Swansea on kuulemma aika samaa kokoa kun Cardiff. Merenranta oli ehdottomasti se mikä siitä teki kivan alueen ja toi leirintäalue oli ihan huippu olis tehny mieli olla pidempään! :)

      Poista