perjantai 18. lokakuuta 2013

sukulaisia!

Mulla on kyllä maailman ihanimmat sukulaiset!

Eli mun kaksi serkkua ja täti kävi siis täällä kylässä, tuli viikko sitten ja lähti viime keskiviikkona. Mukanaan ne toi mulle repullisen Suomen tuliaisia joilla taas pärjää eteenpäin: hapankorppua, kahvia, seitsemänpäivää lehden, Oriveden sanomia, vaatteitani, pehmokoiraan ja tietenkin fazerin sinistä neljä levyä joista yhden vein töihinkin maistettavaks, ja vastaanotto oli tietenkin kuten oletettua, hyvää! Myös lapset sai maistaa Suomen suklaata loman kunniaks kun ens viikko tosiaan ollaan vapaalla koulusta kun on half term.

Sukulaisten kanssa ehdittiin turisteilla muutamissa paikoissa, muun muassa New Brightonissa, shoppailla PALJON ja myös syödä PALJON ja todella hyvin! Ihanaa oli nähdä pitkästä aikaa ja tajusi kyllä kuinka kova ikävä niitä on ollutkin. <3 Toisaalta tuntuu kun tää olis jotenkin oma eri maailmansa siitä mikä maailma on kotona, ja hassua kun rakkaat ihmiset tuolta toisesta maailmasta käy tässä maailmassa. Jos ymmärrätte mitä tarkotan, mutta aika hauska tunne ! :D

Mutta tunnen olevani onnekas kun mulla on näin ihania ja rakkaita ihmisiä
<3





tässä mä ja mun täti :)

mentiin myös tollasella!

NO faneja!
Nyt sitten viikonlopuks Blackpooliin juhliin Michaelin synttäreitä ja sitten tiistaina kohti Malvernia EVS-trainingia perjantaihin asti!

See ya mates! 

PS. Mulla on lennot varattuna eli 9 viikon päästä nähdään!!!

-Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti