keskiviikko 14. toukokuuta 2014

ESC 2014

Viime perjantaina matkattiin siis Nottinghamiin viisumerkeissä. Perjantaina saavuttiin viimesinä vieraina paikalle minä, Lucas ja Bastian. Nottinhamissa asuu siis neljä vapaaehtoista ja meitä vieraita taisi olla seitsemän jos en mene jotain unohtaan. Perjantai meni enemmän rupattelun merkeissä, ja lauantaina lähdettiin siis paikalliseen baariin katsomaan viisuja, minne oli sovittu että meitä noin 15 tulee.

Oli kyllä erilainen tunnelma katsoa viisuja kun normaalisti kotona. Suomi nyt ei saanut mitään suurempaa tuuletusta, mutta Lauran kanssa pidettiin kuitenkin huoli kotimaan kannustuksesta! Voitto meni kuitenkin lopulta oikealle maalle. 

Tee se itse -Suomen lippu: Lahjapaperia kaksinkerroin ja risti väritettynä kuulakärkikynällä

Mulla ei ole kuvia valitettavasti enempää kun en vieläkään saa niitä kännykästä siirrettyä pois. Sunnuntaina olin viimeinen vieras joka lähti kotia kohti ja olinkin vasta puoli yhdeksän maissa takasin Liverpoolissa. 

Sunnuntaina alettiin suunnitella vähän loppukuukausia ja tajusin, että mulla on yksi viikonloppu täysin tyhjää ennen viimeistä työpäivää 24.7!! Mutta niin paljon mitä odotan! 

Puolitoista viikkoa siis kahden viikon lomaan. AH! En vois enempää odottaa. Perjantaina suuntaan siis töistä suoraan Bristoliin tutustumaan ihanan Laurani luokse. Siitä sitten tarkoitus olis kivassa suomalaisseurassa jatkaa tiistai aamuna Oxfordiin ja olla siellä keskiviikko iltaan asti jolloin palaudun takasin Liverpooliin, koska: ANNA SISKONI TULEE SILLON TÄNNE VIIKOKS! Jeeeeeee !!! Kaksi viikkoa!!!! Annan kanssa mennään ennen sen lähtöä päiväks Lontooseen ja mä jään sitten loppuviikoks Kentiin. Huisia, oispa jo loma! :) Pakko oli jakaa tää jo teille koska oon niin innoissani! :) 

Tää viikko on mennyt aika väsyneenä ohi, eilen oltiin Lucasin kanssa Laurenilla istumassa iltaa pienellä porukalla ja nyt pitäis lähtee taas ensiapuileen taas.

Palaillaan,
-Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti