tiistai 22. huhtikuuta 2014

ihana Lontoo !

Heissan!

Viime viikko vierähti maanantaista torstaihin Lontoossa meidän Midway-seminaarissa. Huippua!

Maanantaina lähdettiin Theresan ja Lucasin kanssa Lontoota kohti jo niin että oltiin Eustonissa kahdentoista aikaan. Siellä tavattiin Bastian ja heitettiin laukut hostellille ja siitä turisteileen muutamaksi tunniksi Lontooseen.

turistit metrossa :)

London

but first, let me take a selfie

täs mä ja silta

Maanantaina ohjelma keskittyi ravintolassa syömiseen ja katsaukseen mitä tulevat päivät tuo mukanaan. Ilta jatkui kuitenkin porukalla hostellilla. Oli taas niin kiva olla kaikki yhdessä! :)

Loppupäivinä ohjelmassa oli vaikka mitä itsepuolustuksesta museotylsyyteen. Omasta mielestäni meillä oli todella kivaa ohjelmaa, rentoa ja mielenkiintoista. Oma suosikkini taisi olla kyllä kunkäytiin yhdessä teatterissa katsomassa comedy-showta. Tästä kaikesta on ehkä kivempi kertoa kuvina! Lupasin itselleni että tällä reissulla otan paljon kuvia ja niin sain onneksi tehtyä!

Illat vierähti meillä oikeastaan joka päivä viinin ja hyvän seuran parissa. Meidän hostelli ei ollut mikään kovin speciaali, mutta mitä sitä voi odottaakaan kun asuttiin ihan Eustonin vieressä. En kuitenkaan valita, hostellilla saatiin olla alakerrassa yömyöhille porukalla mikä kyllä kruunas kaikki kivat päivät. :)

Pientä leikkimistäkin välillä että saadaan meidät hereille.

Tiistaiaamu alotettiin itsepuolustuksella. Vakava aihe, mutta silti se oli aikas hauskaa. :D

Pohdittiin myös vähän Eurooppaa ja mitä tarkoittaa olla eurooppalainen. Tässä meidän ryhmän näkemys Euroopan tulevaisuudesta. Kehitelkää itse selitys.

Vapaa-aikaakin saatiin viettää tiistai-iltana, jolloin käytiin pubissa syömässä hyvät ruuat :)

Vaikka museo missä käytiin oli rehellisesti sanoen aikas todella tylsä, siellä oli tuollainen liitutauluseinä missä luki eri kielillä "kuuntele seiniä" tai "kuuntele rakennusta", mutta mepä ei löydetty suomea sieltä ollenkaan ja siksi mä pääsin kirjottamaan sen sinne suomeksi. Ne otti musta kuvia ja sano että pitää etsiä twitteristä koska sinne ne kuulemma pääty. :D
Museoon mennessä käveltiinkin elokuvan kuvauksiin. Siistiä. Ei varmaan tuu toisten päästyä näkemään vastaavaa. Tolla autolla joku pappa rullas moneen otteeseen että saivat oton purkkiin. Kovasti näyttelijöitä pukeutuneen vanhoihin asuihin ja hulinaa, ja me tietenkin vieressä tuijottamassa. Elokuva taitaa sijoittua johonkin 1900-luvun alkuun.

Punasen Ristin UK:n pääkonttorilla oltiin keskiviikkona jossa meillä kävi eri ihmisiä kertomassa työstään Ristillä ja muun muassa mitä maailmalla tehdään nyt ja mitä he tekevät briteissä. Suunniteltiin tuolla myös ohjelmaa Punaisen Ristin viikolle, mitä kaikki voivat projekteissaan toteuttaa.

Meidän ihan mieletön ryhmä! Molemmissa kuvissa puuttuu aina joku, ilmeisesti 28 henkeä on mahdoton saada yhtäaikaa paikalle. :D
Oli kyllä ihan huiput päivät maanantaista torstaihin, ja ihana olla koko porukalla koossa. Torstaina meninkin sitten Kentiin kavereille yöksi koska perjantaina 11.4 lensin kotiin. (Siitä kirjottelen varmaan muutamalla sanalla myöhemmin). Tänään oli paluu arkeen mutta tuntuu että pää ja ajatukset on vielä ihan kotona, kun ajattelee että vasta eilen aamulla olin vielä Orivedellä. On tää vaan niin hassua kun on kaksi eri elämää, enkä ennen kotiin lähtöä eden oikeen tajunnut että olen sinne menossa kun tota meidän seminaaria odotti siinä aluksi ja siellä aika meni niin, ettei kerennyt pysähtyä ajatteleen sen enempää.

Tältä näytti Kentissä, perjantai aamuna istuttiin kyllä lämpöisessä auringon paisteessa ja odoteltiin mun bussia, ja siinä vaiheessa kun pääsin suomeen piti ensimmäisenä kaivaa toppatakki laukusta.